29 Ocak 2012 Pazar

kutu kaplamaca

İyi akşamlar baktım da burayı biraz ihmal etmişim.Yarıyıl tatili olması nedeniyle komşularımız evdeler. Birbirimize gidip geliyoruz. Yan komşumuzun kızının el becerileri çok iyi. Bize geldiklerinde ne yapabiliriz diye biraz bakındık. Ve yeni başlangıç için onun hobi kutusunu kaplamaya karar verdik bence sade ve hoş oldu.Birde bana güzel bir kutu verdiler bende bizim kuzunun uyuduğu vakitlerde kaplayıp biraz süsledim. Bu yapışkanlı folyolar çok hoşuma gitti.Birde en kısa zamanda dekupaj  tekniğini öğrenip denemek istiyorum mutlu hafta sonları:)))


unutmadan bu kavanozun üzerine isim yazmıştım silikonla. sprey boya ile boyadım pek hoşuma gitmemişti . fakat tül ile süsleyince fena durmadı ne dersiniz?:)






3 yorum:

  1. Kalp kutuya bayıldıııım :) Kalp şekli olunca dayanamıyorum ki :)
    Ama diğerlerini de çok cici değerlendirmişsin, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. hepiciği çok güzel olmuş, ellerine sağlık, silikonla yazı yazma fikri çok hoşuma gitti,sevgiler

    ANG

    YanıtlaSil
  3. sizlere çok teşekkür ederim.Güzel yorumlarınız beni cesaretlendiriyor.Sevgili Banu kutular parfüm kutusu her ay iki tane alıyorlarmış düzenli. bende istedim kendime sağolsunlar verdiler iki tane daha kalpli kutum var şimdi:)
    sevgili ANG silikonla yazı yazma fikri ne yazık ki benim değil keşke olsaydı takip ettiğim bir blogda gördüm çok güzellerdi ama benim ki fiyasko oldu :(teşekkür ederim

    YanıtlaSil