4 Ekim 2015 Pazar

matematik ödevi

Biliyorum biraz tuhaf oldu ama geçmiş yazılarım da da var. Ben matematik öğretmeniyim ve el becerilerini matematikle birleştirmeyi çok seviyorum. Komşumuzun oğlu Matematikten proje ödevi almış. konusu kartezyen koordinat sistemi. benden yardım almak için geldi biraz düşündük sonra fikrimi söyledim. Önce tuhaf karşıladı sonra sen beni dinle farklı bir ödev olacak öğretmenin beğenir dedim tedirginlikle başladı:)
     Ama ödevi babası devraldı çünkü babası böyle işlerde çok hevesli
malzemelerimiz: büyük mukavva, boya kalemleri, türkiye haritası, cetvel,kaplamak için digifix

mukavvanın üzerine türkiye haritası çizdik Ankarayı orjin alarakkartezyen koordinat sistemini yerleştirdik. sonra her bölgeden il seçip boyadık ve koordinatlarını yazdık bu kadar:)))))))



2 yorum:

  1. Babası hevesliyse yık gitsin. Kendine bir kahve yapıp keyfine bak.:))

    YanıtlaSil
  2. :) Evet ben sadece seyredip fikir verdim şöyle böyle yapın diye babası yaptı ödevi anneside bana kahve yaptı:)

    YanıtlaSil