6 Ağustos 2012 Pazartesi

Güneşe doğru 3

   Bebeğimiz 20 günlük oldu ama ben tembel hala yazacağım.:) Aşağıdaki benim güneş bebek için yaptığım pano. Aslında oda kapı süsü olarak düşünmüştük sonra arkadaşım ayrı bir oda yapmak istemediğin bebeğe yatak odasında bir köşe yapmak istediğini söyleyince bende panoya çevirdim. Ne üzerine yapabilirim diye düşünürken Canım komşum Serap hanım banyo dolabını yenilemek için kapağını sökmüş bu kapağın  üzerine olur mu diye sordu bende denedim çok da güzel oldu. Tahmin ettiğimden daha hoş oldu umarım beğenirsiniz.

4 yorum:

  1. Merhaba,çok şirin olmuş:)Güneş bebek hayırlı uğurlu olsun:)Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz tubaanne beğenmenize sevindim:)

    YanıtlaSil
  3. beğenilmez mi çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. bu yorumlarınız insanı motive ediyor teşekkürler

    YanıtlaSil