3 Ağustos 2012 Cuma

İl dışı tatil bitti...

Merhabalar
Okulların tatile girmesiyle beraber  bizde çıktık yola. Önce benim ailemin yanına Burdur'a gittik. oradan dayımın kızının düğünü için Dinar'a sonrada biraz tatil yapalım diye Fethiye'ye gittik. Aslında kız kardeşim ve ben bu sefer farklı bir yere gitmek istiyorduk ama eşim ve babamın ısrarı ile yine yeniden Fethiye dedik.(Daha önceki yıllarda kaldığımız otel kapandı diye sevinmiştim yine de yer buldular) site içerisinde sakin sessiz güzel bir yerde kaldık.
   Tekrar koyulduk yollara bu sefer Samsuna doğru... Evlendiğimizden beri gezemedim şu Samsunu bu defa kararlıydım gezmeye. Evlilik yıl dönümümüz ramazana rastlayınca bir kaç gün önce Samsunu gezelim akşamında da yemek yeyip dönelim dedik  olmadı:( Samsundaki sel baskını nedeniyle sular kötüymüş bilmiyordum çeşmeden su içince bağırsaklarımı bozdum 3 gün yattım:( çok üzüldüm. Bu arada yine kaldı bizim Samsun gezisi ...
     Eşimin anne tarafı hep orada çok kalabalıklar son bir hafta her gün iftara başka bir yere davetliydik. Neyse öyle böyle 15 günü de geçirince nihayet çok özlediğim evimize döndük. Ben kalabalığa alışık değilim çabuk bunalıyorum sıkılıyorum Bu yüzden eşimle biraz tartıştık tamam biraz dan biraz fazla:) çok birazlı oldu.
   Kısa kısa resimlerle tatilim:))))









Resimler bira fazla mı oldu ne:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder